Főoldal | Hírek | Információk | Mérettáblázat | Kapcsolat |
Nina Fashion
Divatáruház Sportáruház Névnyaklánc.hu Gyerek ruházat, cipők Vásárlási információk
Categories

E-Mail: Jelszó: Regisztráció

Keresés: Bevásárlókosár Bevásárlókosár 0 cikk

Divatáruház

Nina Fashion Webshop
Ügyfélszolgálat


Telephely: 2030 Érd, Tusnádi utca 32.
Személyes átvét kizárólag előzetes egyeztetés alapján.

Visszaküldési cím: Madarassy László 2030 Érd, Tusnádi utca 32. (ajánlott levélként, eredeti számlával). 

Bankszámlaszám: 10701520-65475698-51100005 (CIB bank)

Csomagküldés GLS ill. DPD futárszolgálattal (a csomagokkal kapcsolatban érdeklődni a 06-1-802-0265-es telefonszámon (GLS ügyfélszolgálat) és a DPD: 06-1-501-6200361 501 6200 (DPD ügyfélszolgálat)  lehet 7-19 óra között

 Díjtáblázat (2016.04.04-től)

Szállítási díj Banki átutalással Belföldi postautalvánnyal Utánvéttel
0-30.000 Ft 1090 Ft Ingyenes ** 1490 Ft
30.000 Ft felett ingyenes ingyenes ** ingyenes

 ** Az akciós időszakban: 2014. szeptember 1. és 2014. november 1. között. Csak belföldi postautalványra vonatkozik, az utalvány feladási díja a vásárlót tereheli 10000 Ft-ig 565Ft, 30000 Ft-ig 985 Ft) Újabb akciós időszk kezdetet: 2016. április 4- 2016. december 31. Az akciós időszakon kívül a díj megegyezik a Banki átutalásnál látható összeggel.

 

Díjtáblázat (2014.03.23-tól 2016.04.03-ig leadott rendeléseknél)

 
Szállítási díj Banki átutalással Belföldi postautalvánnyal Utánvéttel
0-25.000 Ft 1090 Ft Ingyenes ** 1490 Ft
30.000 Ft felett ingyenes ingyenes ** ingyenes

** Az akciós időszakban: 2014. szeptember 1. és 2014. november 1. között. Csak belföldi postautalványra vonatkozik, az utalvány feladási díja a vásárlót tereheli 10000 Ft-ig 565Ft, 30000 Ft-ig 985 Ft) Újabb akciós időszk kezdetet: 2014. november 15- 2015. december 31. Az akciós időszakon kívül a díj megegyezik a Banki átutalásnál látható összeggel.


 

Kisebb termékek (óra, karkötő, nyaklánc..stb) esetében lehetőség van Magyar Postán keresztül kérni a szállítást, melynek díja banki átutalással: 550Ft.

 

Az ingyenes szállítási költség feltételei:

1. A szállítási költségre kedvezményt adunk, így a gyakorlatban ennek összege 0 Forint. Ha azonban a vevő a csomagot valamilyen okból nem veszi át, a szállítási költséget meg kell téríteni!
2. A szállítási költség kedvezmény csak meghatározott összeg felett jár, így ha a vásárlást követően valamely termék vásárlásától eláll és így a vásárlás végösszege a kedvezményes összeg alá csökken, úgy a szállítási költség kedvezmény elveszik.

 

A vásárlás menete

Regisztráció és bejelentkezés nélkül böngészhetsz a webáruházban található termékek között. Amennyiben elégedett vagy a kosár tartalmával, csupán 3 egyszerû lépéssel feladhatod rendelésed:

1. Azonosítás
Ha új vásárlónk vagy, regisztráld magad, hogy a jövõben még kényelmesebben vásárolhass!
Ha már regisztrált felhasználónk vagy, akkor a saját e-mail címeddel és jelszavával tudsz belépni.

2. Szállítási adatok megadása/ellenõrzése
Sikeres azonosítás után mivel az alapadataidat a rendszer automatikusan felismeri elegendõ a "megrendelés feladása" gombra kattintanod.

3. Visszaigazolás
A megrendelés feladását követõen azt feldolgozzuk, majd hamarosan egy e-mail üzenetben kapsz értesítést megrendelésed teljesítésérõl, melyet minden esetben jóvá kell hagynod ( igen-t kiválasztani, ha elfogadod illetve nem-et ha nem. Megjegyzés rovatban külön kívánságaidat is jelezheted felénk) Ezek után nincs más dolgod, csak várni a postást illetve a megrendelésed státuszát weboldalunkon nyomonkövetheted.

 

Fizetés

  A fizetésnél az alábbi lehetõségek közül választhatsz:

 

  • futár utánvéttel: ebben az esetben a futárnak kell kifizetni a csomag árát.  A megrendelés elküldéséről e-mailben értesítünk és innentõl számítva 1-2 napon belül eljut Hozzád a csomag. Amennyiben nem vagy otthon, egy értesítõt hagy a futár és megpróbál elérni a telefonszámon, amit megadtál a regisztráció során. 2x próbálja meg kézbesíteni a futár a  csomagot, amennyiben sikertelenül, az visszajön hozzánk (ezesetben a postaköltséget meg kell térítenie).

  • banki átutalással vagy banki befizetéssel: legegyszerûbb bemenni egy CIB bankba és befizetni a visszaigazoló levélben megadott számlára a pénzt. Ilyenkor azonnal megérkezik az összeg és nincs kezelési költség sem. Ha nincsCib bank a környékeden, akkor bármely bankból utalhatod az összeget, ezesetben 4 órán belül jelenik meg a számlán az összeg. Figyelem! Postai csekken bankszámlára történő befizetést nem áll módunkban elfogadni, mert nem jelenik meg a befizető neve a közlemény rovatban, így nem tudjuk azonosítani a befizetőt, tehát adományként kezelünk minden így történő fizetést! Vagy a bankszámládról utalj nekünk vagy menj be a CIB bankba és fizesd be az összeget, ügyelve arra, hogy a neved mindenképpen szerepeljen a közleményben!
     
  • belföldi postautalványon: A postán kell kérned a rózsaszín csekk néven ismert szelvényt és kitöltened az e-mailben megadott adatokkal. 3-4 nap alatt ér ide hozzánk, utána tudjuk küldeni a csomagot, amennyiben a termékek készleten vannak. Ha visszaigazoláskor nincs készleten a megrendelt termék, a beszerzését az összeg megérkezte után indítjuk el. Kérjük ügyelj arra, hogy a neved illetve más nevében történő fizetéskor a megrendelő neve felétlenül szerepeljen a csekken, az azonosítás miatt!!


Sport termékek esetén (méret problémák miatt) személyes átvételt tudunk biztosítani Érden. Előre egyeztetett időpontban (e-mailben vagy ügyfélszolgálati telefonszámunkon). 

Vásárlási feltételek

A termékek képei csak illusztrációk, azok a valódi terméktől eltérhetnek. 

Nagy értékű (30000Ft feletti) termék vagy nagy összegű (30000Ft feletti) rendelés esetén előleg befizetését kérhetjük a vásárlótól. Az előleg a számla végösszegéből levonásra kerül. 

Hiteles számla másolat kérhető, díja 5000Ft/db (átfutási idő 5 munkanap).

Hiteles számla másolat gyorsított eljárással, díja 8500 Ft/db (átfutási idő 2 munkanap)

A Tiffany ékszerek 925 tisztaságú ezüst bevonatúak, rhódiumozottak, így nem kopnak, nem vesztik el a ragyogásukat és nem allergizálnak. Fémérzékenyek is bátran hordhatják.

 

Jótállás és szavatosság 

A termékekre 6 hónap garanciát vállalunk. A garanciális ügyintézésnél, az elbírálást követően tájékoztatjuk a vásárlót a hiba elhárításának módjáról. Amennyiben a javítás nem oldható meg, úgy tájékoztatjuk a vásárlót a lehetőségekről.  A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli. 

Ellenkező esetben a csere igényt nem áll módunkban teljesíteni!

A szavatossági jogok elvesznek:

  • nem rendeltetésszerű használat
  • szakszerű tisztítás, ápolás hiánya, nem megfelelő tisztítás
  • sérülés, vagy erőszakos külső behatás, rongálás
  • nem garanciális szervízben történő javítás

Jótállás és szavatossági idõ: 6 hónap.

Visszaküldési cím: Madarassy László, 2030 Érd, Tusnádi utca 32. (ajánlott levélként, eredeti számlával együtt! Fontos! Csomagként nem engedi a Posta elküldeni Postafiók címre a küldeményeket, ezért ha nem fér bele 2kg-ba a visszaküldendő termék, kérjük keresse fel Ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben a további visszajuttatási lehetőségekről!) Számla nélkül a garanciális igényt nem áll módunkban érvényesíteni.

Higiénia okokból ágynemût nem áll módunkban cserélni.

Óráknál csak a szerkezetre tudunk garanciát vállalni. Kő kiesésre, szíj elszakadásra nem. A garanciális igényt csak akkor tudjuk érvényesíteni, ha a termék és minden tartozéka visszaküldésre kerül.

Elállás

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a vásárlónak lehetősége van a szerződéstől elállni. Az elállás alkalmazható a megrendelt, de még ki nem szállított rendelésekre is! Az elállás fontosabb szabályai:
1. Az elállásra az átvételt követő 14 napon belül van lehetőség.
2. Az elállást minden esetben írásban kell jelezni (e-mail vagy postai levélben).
3. Csak eredeti állapotú és csomagolású termék esetén alkalmazható az elállás! A terméket csak ererdeti, sértetlen csomagolásában tudjuk visszavenni (cipők esetén a cipősdobozt sem ragasztószalaggal összeragasztani, sem arra írni nem szabad!) Kibontott, sérült csomagolású, hiányos, megrongálódott, szennyeződött és nem továbbértékesíthető állapotú termékek esetén az elállás nem alkalmazható!
4. A vételárat a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül a megadott számlaszámra utaljuk vissza.
5. Egyedi, a vásárló kérésére készített termék esetén az elállás nem alkalmazható!
6. A szállítási költség csak abban az esetben jár vissza, ha a legolcsóbb szállítási módot választja! 
7. A termék visszajuttatása és annak költsége a vásárlót terheli! Utánvétellel feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni!

A megrendelt, de még ki nem szállított rendeléseket a Megrendeléseim menüpontban van lehetőség lemondani! Ha a kiszállításig nem történik meg a weboldalon a lemondás és a kiszállított csomag visszaérkezik hozzánk, akkor a vásárló köteles az ebből adódó károk megtérítésére! 

A megrendelt, vagy visszaküldött, de visszavételre alkalmas termékeket 7 napig tudjuk díjmentesen tárolni. 8. napon áthelyezzük külső raktárunkba, ahol a tárolási díj: 500Ft/nap.

Szerződés:

Megrendelése leadásával távollevők közötti szerződés jön létre, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Kormányrendelet értelmében.

Kijelenti, hogy az így megkötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket, és így a későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. A vásárlások tényét számlával kell igazolni vitás esetekben.

A felek között létrejött szerződés nyelve magyar.

A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel Megrendelőnek. A folyamatot a Megrendelő a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően lehetőség van a bevitt adatok ellenőrzésére és az esetleges adatbeviteli hibák javítására.

Az e-szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés általunk történő visszaigazolás a Megrendelőhöz hozzáférhetően megérkezik. Amennyiben ez a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül sem érkezik meg, mind az Eladó, mind pedig a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

 

Üzemeltető adatok:

Madarassy László egyéni vállalkozó
Telephely: 2030 Érd, Tusnádi utca 32.
Levelezési cím: 2030 Érd, Tusnádi utca 32.
Adószám: 60187590-1-33
Nyilvántartási szám: 18941719 
Nyilvántartásba vevő hatóság: ÉRD Megyei Jogú Város okmányiroda

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 

 

kutya Telefonos ügyfélszolgálat:
Átmenetileg nem üzemel


Jelenleg látogatók száma látogató van az oldalon.